Monday, September 12, 2011

the voice


tgok title tau sda aku maw update apa kan..now i am so into maroon 5 punya lagu,,like jagger feat christina aguilera.cari la kat utube..lagu tu memg superb. oya,,sbe aku macam besa la,,bilik gerakan n tido, x banyak gerak sangat but aku kena relieve klas 3 hari and last daya sekor2. hbis dah teka teki aku, next sbe aku bawak cop, so fun skit dlm kelas. nothin new in my life rambut lama, badan tmbah gmuk (raya kan), tinggi macam biasa. gf masi yg lama.oya. ni first raya aku sma dia. just badan aku makin penat sejak 2,3 hari ni. kurang exercise kot, yelah kat rumah exercise g freezer ambil makanan tu pun kira penat dah. this raya paling penat aku rasa sebab ada 2 hari open house. penat beb. my mum sma aku ja, tkejar2 g dapur , masak la serve la..huh/=.= but its ok asal mum hepi.hee..setiap raya mesti aku tpikir napala aku teda adik perempuan senang sikit kerja aku klu ada.haha . i need girl d rumah aku so senang kerja rumah ni malar aku. bahaha..ok next.ni latest pic aku.
    


ni la kerja aku masa akan datang.jeng3. ajar budak2. next pic dak sbe raya kat umah aku.!
 
from left. nazrul,aku,zul,mimi,fatin.and angela. tukang pic c sabtia. ip teknik,ipkent and ip tawau.

No comments:

Post a Comment